Det här med gymnasium

Nu när jag har börjat nian så är det ju dags att börja tänkta på det här med gymnasium. Och jag har tänkt på det en hel del. För ett tag sedan så var jag 99% säker på att jag visste vart jag ville gå, men nu har jag tänkt om lite grann. Jag har en idé om vad jag kanske vill gå förnågot, så vi får bara hoppas att den tanken stannar kvar. Jag vet i alla fall att jag skulle älska att gå på den skolan.
Berättar dock inte än vad det är för skola som jag funderar på :)


Foto från i vintras
Ph: jag    Canon EOS 500D
© på alla foton!

Kommentarer
Postat av: LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

Jag har en tävling på min blogg om att vinna ett iphoneskal, du får gärna vara med om du vill? :)

2012-09-03 @ 16:42:35
URL: http://linaphoto.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag började inte tänka på gymnasium förrän i november-december och bestämde mig inte förrän ca 2-3 veckor innan jag skulle välja, hahaha. :)

2012-09-04 @ 06:27:48
URL: http://ungdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0