TjugoSjätte Juni TvåTusenTolv.

Hallå där!
Igår började jag fundera på att köpa en dator. Eftersom jag inte får tillbaka min skoldator innan skolan börjar igen, så vill jag ha en egen. Jag vill kunna använda den till alla mina foton, musik och bloggen. Tänkte att det är ganska onödigt att lägga in alla foton och de på skoldatorn igen eftersom jag kanske inte kommer köpa ut den efter nian.

Datorn jag vill ha ska ha mycket plats för bilder och musik, helst inte en mini dator (det har jag haft och vill gärna inte ha igen), ganska lång batteritid, billig och gärna vit! :)
Har ni några tips? :)

Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥

En HP dator är ju bra, jag har en Dell, det funkar, men är rätt seg.

SV; ):

2012-06-26 @ 11:33:13
URL: http://linaphoto.blogg.se
Postat av: Lina Johansson

vilken tur! hur har din dag vart? kram :-)

2012-06-26 @ 19:50:47
URL: http://linaajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0