I believe the world is burning to the ground.

Som några av er vet så har jag ju ridit och haft häst och så. Men eftersom vi sålde våran sista häst förra året så har jag inte ridit något sen dess. Men för några veckor sen la jag ut en annons om att jag sökte en medryttarhäst och gissa vad som hände idag! Jag fick två svar! Så på tisdag ska jag åka och provrida en av de hästarna. 
Jag är redan nervös, så jag hoppas verkligen att det går bra.

Just nu sitter jag och väntar på att rabarberpajen ska bli klar, och medans jag gör det så lyssnar jag på den här grymma låten! :)


Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥

SV; Haha, ajdå! Håller tummarna för dig då <3

2012-06-17 @ 17:19:14
URL: http://linaphoto.blogg.se/
Postat av: Lina Johansson

SV: åååh gud va gott med rabarberpaj!!

hur länge har du bloggat? :-) XO

2012-06-18 @ 17:30:54
URL: http://www.fredriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0